Oportunitat dinversió.
Situat entre Es Fortí, Passeig de Mallorca i avinguda Argentina, aquest local es beneficia d'una ubicació d'alta densitat residencial i professional. Amb 127 m² construïts en una sola planta, lespai ha estat adaptat per a ús professional.
La distribució interior inclou zones diferenciades per a atenció, tractament i suport, en un entorn funcional i ben conservat, sense necessitat de reformes.
La façana a carrer amb alt trànsit de vianants permet una exposició òptima. L'accés és directe des d'una vorera renovada i àmplia, en un entorn arbrat i comercial que combina habitatges i oficines.
Entre les característiques addicionals, destaca el compliment de normativa per a ús professional, encara que les instal·lacions tècniques queden a càrrec de l'arrendatari. Disponibilitat d´aparcament a la zona.
La seva proximitat a comerços, oficines, centres educatius i serveis mèdics el posiciona com una opció sòlida tant per a inversors com per a empreses que busquen un enclavament consolidat a Palma de Mallorca.
L'inquilí genera una renda mensual de 1.500 €, fet que es tradueix en una rendibilitat bruta del 3,6%, cosa que el converteix en una inversió estable i de baix risc El local es ven amb inquilí i activitat comercial en funcionament, cosa que garanteix ingressos estables.
• Superfície 127 m2
• Preu lloguer 1.500€ mensuals
• Rendibilitat bruta: 3,6%